1-اخلاصی، امیر؛ پورممتاز، علیرضا(1385) "اخلاق در کسب و کار و سرمایه گذاری"، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،30-29 آذرماه، تهران – ایران.
2-انصاری رنانی، قاسم (1386)" اخلاق؛ موضوع کهن، مساله تازه"، ماهنامه علمی-آموزشی تدبیر، سال هیجدهم، شماره185، مهر ماه: صص6-14.
3-تقی زاده، هوشنگ و سلطانی، غلامرضا (1389) "تاثیر اخلاق کسب و کار بر مسئولیت اجتماعی بنگاه"،فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال پنجم، شماره های 3و4: صص 94-104.
4-تودارو، مایکل (1364) "توسعه اقتصادی در جهان سوم"، مترجم: غلامعلی فرجادی، تهران: انتشارات سازمان برنامه و بودجه.
5-توسلی، محمداسماعیل (1383) اخلاق کسب و کار، مجله اقتصاد اسلامی، بهار سال چهارم، شماره 13: صص 155-183.
6-حافظ نیا، محمدرضا (1384) "مقدمه ای بر روش تحقیق درعلوم انسانی"، تهران: انتشارات سمت، چاپ پنجم.
7-حسن زاده، رمضان (1386) "روش های تحقیق در علوم رفتاری"، تهران: انتشارات ساوالان، چاپ ششم.
9-رضاییان، سجاد و ابوالقاسم؛ رحمانی، محمد و زهرا کریمی (1391) "بررسی رابطه اخلاق کاری کارکنان بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکی" چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی تهران، 23-24 مهر ماه، تهران، ایران.
10-سرمد سعیدی، سهیل و میرابی، حمیدرضا (1383)"تجارت الکترونیک"، تهران: انتشارات پرسمان، چاپ اول.
11-کاتلر، فیلیپ و گری آرمسترانگ (1383)"اصول بازاریابی" ترجمه علی پارسائیان، تهران: انتشارات جهان نو، چاپ چهارم.
12-مهدی لوی تازه کندی، علی (1385) "بررسی و سنجش کیفیت خدمات در بانک پارسیان و ارتباط آن با رضایت مندی مشتریان"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشکده مدیریت و حسابداری: صص 84-89.
13-شعبانی، وحید؛ میرآقایی، سیدمجتبی؛ کهنه پوشی، سید محمد سعید و وحیده شعبانی(۱۳۹۳)" فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه جامعه مصرف کننده"، کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار، تبریز، دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت صنعتی
14-Carroll, A. B, (1991), "The Pyramid of Corporate Social Responsibility", Business Horizons, 34(4), pp. 39-48.
15-Chen, MF& Mau,LH 2009, "The impacts of ethical sales behavior on customer loyalty in the life insurance industry", The Service Indusries Journal. Vol.29, pp.59-74.
customer loyalty. The Journal of International Management Studies, 7(1), pp. 31-40.
16-Dubinsky, A. J, Howell, R.D, Ingram, T.N and Bellenger, D.N (1986); Sales Force Socialization. Journal of Marketing, 50(4), pp.192-207.
17-Hansen and Riggle, (2009); Ethical Sales Person Behavior in Sales Relations. Journal of Personal selling and Sales Management, XXIX, pp.151-166.
18-Hazrati, S; Zohdi, M; Seyedi, S.M and Dalvand, M.R (2012) Examining impacts of the salesperson’s ethical behavior on the customer’s satisfaction, trust and commitment. African Journal of Business Management, 6(14), pp. 5026-33.
19-Hunt, S. D. and S. Vitell (1986) “A General Theory of Marketing Ethics”.
20-Lin,S.H. and Wu, H., (2012) Effects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: To whom is the customer loyalty. The Journal of International Management Studies, 7(1),pp. 31-40.
21-Martin, v. and Handerson, E (2001) Managing in health and social care, Routledge pub. 1ST Edition, pp. 145-149.
22-Parasuraman, A; Eithaml, V. A. and Berry, L.L (1994) Reassessment of Expectations as a Comparison Standard in Measuring Service Quality. Journal of Marketing, 58(1) , pp.11-24.
23-Robertson, C. J (2008); Journal of Business Ethics, 80(4), pp 745–753.
24-Román, S. and Ruiz, S. (2005) Relationship outcomes of perceived ethical sales behaviour: The customer’s perspective. Journal of Business Research, 58(4), pp. 439–450.
25-Román, S. (2003) The impact of ethical sales behaviour on customer satisfaction, Trust and Loyalty to the Company: An Empirical Study in the Financial Services Industry, 19, pp.15-39.
26-Smith, E, et al. (1990) "The Greeting of Corporate", America Business Week, April 23, pp. 96-103.
27-Swift, J.A; Ross, J.E; and Omachonu, V.K .(1998) Principles of total quality, ST. Lucies, 2 nd Edition, pp. 119-120.
28-Taylor,P.W (1975) Principles of Ethics: An introduction to ethics. Encino, CA: Dickenson, California.
29-Oliver RL, Swan JE (1989). Consumer perceptions of interpersonal equity and satisfaction in transactions: a field survey approach. Journal of Marketing 53(2): 21–35.
30-Hansen JD, Riggle RJ (2009). Ethical salesperson behavior in sales relationships. Journal of Personal Selling & Sales Management 2: 151-166.
31-Roman S (2003). The Impact of Ethical Sales Behaviour on Customer Satisfaction, Trust and Loyalty to the Company: An Empirical Study in the Financial Services Industry. Journal of Marketing Management 19 (9/10): 915–939.